Nieuwsbrief:

HH Motoren

Kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren, dit zijn de uitgangspunten waarmee ik mijn beroep beoefen; het in- en verkopen van tweedehands motorfietsen, als een rechtgeaarde, een echte liefhebber van het uitgelezen voertuig op twee wielen. Stammend uit een dynastie van constructeurs van speciaalmachines en ook zo opgeleid, volg ik nu al sinds 2006 mijn hart en richt mij geheel op het bovenstaande.
Alle motoren van HH Motoren
19 motoren gevonden
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2002, 44300 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2014, 23700 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2008, 12000 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2016, 22500 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2001, 63000 Km
APRILIA RXV
APRILIA RXV
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2011, 1 Km
BULTACO ALPINA 250
BULTACO ALPINA 250
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1972,
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 31000 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA ADVENTURE
SUZUKI V-STROM 650 XTA ADVENTURE
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2015, 35500 Km
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 3.990,- p/mnd klik hier
1998, 52300 Km
YAMAHA TDM 900
YAMAHA TDM 900
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2007, 51700 Km
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2002, 19100 Km
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2001, 36900 Km
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2015, 53500 Km
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2007, 35700 Km
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2010, 29999 Km
HONDA CB 1000 R C-ABS
HONDA CB 1000 R C-ABS
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2014, 11800 Km
SUZUKI GSR 600 A
SUZUKI GSR 600 A
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 19999 Km
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.290,- p/mnd klik hier
1996, 19700 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion