Nieuwsbrief:

Simako-BDM Apeldoorn

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Apeldoorn
63 motoren gevonden
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 1814 Km
Merkdealer
BMW F 900 GS ADVENTURE
BMW F 900 GS ADVENTURE
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2024, 1548 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2018, 26790 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2017, 33600 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2024, 43051 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 17750 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 27500 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2022, 27318 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 1080 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2024, 512 Km
Merkdealer
BMW R 18 ROCKTANE
BMW R 18 ROCKTANE
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 1521 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2022, 15605 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 31074 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 22639 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 27752 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2024, 3000 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2025, 501 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 24.450,- p/mnd klik hier
2022, 1590 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2022, 7781 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion