 |
Motor | vloeistofgekoelde 90° V twin, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 839.3 cc |
Comp. verhouding | 10.0:1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Geïntegreerd motormanagementsysteem. Weber Marelli elektronisch geregelde brandstofinspuiting met enkel 38 mm gasklephuis |
Ontsteking | Digitale elektronische ontsteking met twee bougies per cilinder, geïntegreerd met brandstofinspuitsysteem |
Vermogen | 76.1 pk / 56 kW bij 8000 tpm |
Max. koppel | 73 Nm bij 5000 tpm |
Koppeling | Automaat |
Versnellingsbak | Sequentieel met handmatige of automatische stand, te selecteren door rijder, 7 versnellingen (handmatig), 3 mappings (Touring, Sport, Rain) (automatisch), schakelen door middel van pedaal of schakelaar op stuur, de rijder kan op elk gewenst moment wissel |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Vakwerkframe, staal met hoge treksterkte |
Vering voor | 43 mm upside down-voorvork Veerweg: 120 mm |
Vering achter | Eéndelige lichtmetalen swingarm, Hydraulische schokdemper met instelbare veervoorspanning en uitgaande demping. Veerweg: 125 mm |
Remmen voor | Dubbele zwevende remschijf diam 320 mm, vier-cilinder remklauw |
Remmen achter | Remschijf diam 240 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1463 mm |
Lengte | 2080 mm |
Breedte | 800 mm |
Hoogte | 1130 mm |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Grigio Piombo, Nero Competition, Rosso Passion |
Beschrijving | Het exclusieve en onmiskenbaar Italiaanse ontwerp maakt de NA 850 ronduit uniek. De revolutionaire Sportgear versnellingsstand wordt elektronisch geregeld voor ongeëvenaard rijplezier. De NA 850 Mana is dé motorfiets voor u - wat uw rijstijl ook is en hoe de omstandigheden op de weg ook zijn. |