Nieuwsbrief:

BMW  C 400 X - 2019

Garantie: Ja
8970 Km
Zwart
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij bieden wij een mooie BMW C 400X aan. Motor is van bouwjaar 2019 en heeft slechts 8970 km gereden. Voor meer info kunt u ons bellen op 06-431 42 530 of kom de motor live bekijken in Nijkerk aan Riddererf 6B. 

  • +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
     
    • De Boer Motorsport 4 en 5 juli feestelijke opening!
    • Motorkleding afdeling op 1e verdieping is ook klaar.

    Op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli is de officiële opening van De Boer Motorsport. Natuurlijk met het gezellige hapje en drankje maar ook met de geheel nieuwe motorkleding afdeling bovenin het pand!

    Vrijdag ben je van harte welkom van 14.00 - 20.00 uur.
    Op zaterdag van 09.00 - 16.00 uur.

    Locatie: Riddererf 6B, 3861PT Nijkerk
    www.dbmsport.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DBM Sport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion