Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Gewoon een hele goede en nette F 650 . Uitgerust met ABS, verwarmbare handvatten, gespaakte wielen, handkappen, middenbok, USB aansluitingzijkoffers en een topkoffer.
Opties en Accessoires: Anti Blokkeer Systeem [ABS], Handkappen, Handvat verwarming, Middenbok, Topkoffer, USB aansluiting, Zijkoffers
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 652 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 50 pk / 37 kW bij 6500 tpm |
Max. koppel | 60 Nm bij 4800 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | optie |
Frame | brugframe met vastgeschroefd achterframe |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 170 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 165 mm |
Remmen voor | schijfrem (Ø 300 mm) met zwevende 2-zuiger remklauw, schuinslijtcompensatie en edelstalen remschijf |
Remmen achter | edelstalen remschijf (Ø 240 mm) met zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 100/90 S 19 |
Achterband | 130/80 S 17 |
Wielbasis | 1.479 mm |
Lengte | 2.175 mm |
Breedte | 910 mm |
Hoogte | 1.265 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | 192 kg |
Leverbare kleuren | Rot Uni, Tiefswarz Uni, Eisbergsilber Metallic |
Beschrijving | De nieuwe BMW F 650 GS - niet eerder was een Enduro in deze klasse zo unstoppable. Van pure sportiviteit en met een 71 pk sterke tweecilinder. Met ongekende wendbaarheid door een laag eigen gewicht en een aangenaam lage zitpositie. En niet in de laatste plaats door ABS en RDC. Helemaal op maat voor de stad en altijd klaar om gebaande wegen te verlaten. Dat is de nieuwe F 650 GS. Door en door BMW. En absoluut unstoppable.
Unstoppable. Puur performance.
Meer dan voldoende power voor ... |
Het pand van Stella motoren in Apeldoorn (Hommel 9) is een waar paradijs voor motorrijders. Hier vind je voornamelijk reeds gebruikte motorfietsen van tussen de 3.000 en 10.000 euro. Oftewel: een motorfiets voor elk budget!
Alles onder één dak
Aanschouw de mooiste motorfietsen, snuffel tussen de beste accessoires en boek een indrukwekkende training en/of motorreis. En dat alles onder één dak! Hoe dit mogelijk is? Simpel: ook BERRT en Touratech Nederland hebben zich in ons pand gevestigd.
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 055-3032254 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken