Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2017

Garantie: Ja
72330 Km
RALLYE
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Koppel: 125 Nm
Afmetingen (LxBxH): 226 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Even terug in de tijd .. Een GSA was alleen in standaard kleuren te verkrijgen.
BMW had net de R 1200 GS Rallye geintroduceerd met een blauw frame. Dat was de inspiratie om ook een Adventure te maken.
Een echte "one of a kind" dus.
Later volgde BMW ons voorbeeld en kwam met een eigen versie ;-)

Deze Adventure hebben wij destijds verkocht aan een vaste relatie van Simako-BDM, die de motor altijd bij ons keurig heeft onderhouden.
Nu hebben wij een nieuwe R 1250 GS Adventure mogen leveren en deze ingeruild.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), Boordcomputer Pro, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, LED-koplamp, LED-verstraler, LED Achterlicht, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Touring pakket, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED-knipperlichten, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beėindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion