Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BESCHRIJVING
BMW R 1200 GS LC Adventure Triple Black +
special paint uit 2017. De motorfiets heeft alle fabriekspakketten (Dynamicpakket, Comfortpakket en Touringpakket). De motor heeft geen schadeverleden, pekel, storingen en/of gebreken. Het is een hele keurige motor zoals de kritische BMW rijders het graag willen zien.
SPECIFICATIES0186 Speciaal model II
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0200 Speciaal model triple black
0202 Dagrijlicht
0221 Boordcomputer Pro
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0562 Extra koplamp
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0680 Kofferhouder aluminium koffer
ONDERHOUDSHISTORIE
De motorfiets is vanaf de datum eerste toelating bij een BMW Motorrad dealer in onderhoud geweest. Hij heeft alle beurten volgens het onderhoudsplan van BMW Motorrad gekregen. Alle boekjes zijn aanwezig inclusief stempels van de onderhoudsbeurten.
Ook in 2025 gaan wij naar Marokko zowel twee geasfalteerde reizen als een ALL/off-road reis!
Zie onze website voor meer informatie of bel ons gerust!
VOL=VOL
www.techmoto.nl/motorreizen/
Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie.
Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?
U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons.
Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807
Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag: 9:00 t/m 17:30
Woensdag: 9:00 t/m 17:30
Donderdag: 9:00 t/m 17:30
Vrijdag: 9:00 t/m 17:30
Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
Zondag: gesloten
Techmoto
Pieter Braaijweg 113
1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
BTW-nummer: NL002322859B73
KVK-nummer: 61155721
Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.
In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat zich richt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Door onze jarenlange ervaring met het inkopen en verkopen van motoren uit dit segment weten wij heel goed wat de klant wil. Wij nemen dan ook graag uitgebreid de tijd om samen met u te bespreken welke wensen u heeft en hoe Techmoto daarbij kan helpen.
Ons visie is gericht om de klant tevreden te stellen daarom staat de klant bij ons centraal. Techmoto focust zich op een langdurige klantrelatie, wij zien u graag terugkomen.
Wij hebben een strenge inkoopprocedure waarbij de motoren volledig worden gecheckt. Dit houd in dat de motoren volledig worden uitgelezen en gecontroleerd op storingen, defecten en onjuiste tellerstanden. Daarnaast kijken wij goed naar de optische staat waarbij schadeverleden, pekel en onderhoudshistorie goed worden geanalyseerd.
 | Amsterdam-Duivendrecht , Noord-Holland |
 | 06-18259807 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken