Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE TROPHY - 2024

Garantie: Nee
7338 Km
BLAUW METALLIC
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Koppel: 149 Nm
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Opties af fabriek:
X014A Gesmede endurowielen
X020B DSA
X020D Adaptieve hoogteverstelling
X0222 Schakelassistent Pro
X0224 Rijmodi Pro
X0235 Dynamisch pakket
X024A Enduropakket Pro
X0272 Voorbereiding, navigatie-eenheid
X02NA Sportremmen
X0457 Style GS Trophy
X0633 Offroadbanden
X0636 Middenstandaard/kantelstandaard
X06AC Intelligente noodoproep
X06AE Teleservices
X077E Comfort bestuurdersstoel hoog
X07A6 3 jaar garantie
X08CA EU-bereik
X0992 Bediening voor dealerapparatuur

= Bedrijfsinformatie =

Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaatsysteem, Comfort-pakket, Dynamic-pakket, Handkap vergroters, Handvat verwarming, Keyless, Koplamp Pro, Led knipperlichten, LED Koplamp, Middenbok, Multimedia systeem, Quickshifter + / -, TFT-Display, Traction control, Valbeugels, Adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Anti Wheelie Modus, Bandenspanningscontrolesysteem, Buddy seat, Comfort seat, Connected services, Cruise control, Cruisecontrol, Elektrisch windscherm, Elektronisch Stabiliteits Programma, Gear indicator, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless start, Kleur wit, Koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Matrix led koplampen, Middenstandaard, Navigatiesysteem voorbereid, Rij modi, Verschillende rij modussen, Verstelbaar windscherm, Wheelie control, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Doorn Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion