Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TRIPLE BLACK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK STORM
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Nieuw: Ja
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, BMW windgeleiders smoke, BMW windscherm smoke, BOS Desertfox Double D BC, BOS Metalworks crashbars BC, Adaptieve rijhoogte hulp (020D), Anti diefstal alarm (0603), Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Double silencer (019I), Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Fabrieksgarantie, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Handkappen uitbreiding (058A), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED-verstraler (0562), Middenstandaard (0636), M lichtgewicht batterij (053B), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Sports Brake (02NA), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion