Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

€ 8.998,- € 8.999,-
Nieuw
Aerolite Grey
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO biedt standaard 5 JAAR FABRIEKS GARANTIE op alle modellen

De nieuwe CFMOTO 675SR-R herdefinieert de codes van de serie die werd geïntroduceerd met de 450SR.

De geheel nieuwe 675cc driecilindermotor, die door CFMOTO zelf is ontwikkeld, is met een gewicht van slechts 54 kg een van de lichtste in productie. Het maximale vermogen bedraagt 100 pk bij 11.000 t/min en het maximale koppel bedraagt 70 Nm, geleverd bij 8.250 tpm.

De technische kenmerken verschillen van de bestaande 675-motoren, met een boring van 72 mm en een slag van 55,2 mm. Dubbele bovenliggende nokkenassen met gesmede zuigers zorgen voor een maximaal toerental van 12.300 tpm en een topsnelheid van meer dan 220 km/u. Hij is standaard voorzien van een QuickShifter en Traction Control, die kan worden uitgeschakeld en op 2 niveaus kan worden ingesteld.

De 130 mm KYB-vering is volledig instelbaar en hij is uitgerust met 300 mm J-Juan schijfremmen met 4 zuigers voor en 240 mm achter. De CST S3 banden bieden maximale grip onder elke omstandigheid.
Het frame is gemaakt van chroom molybdeen staal en heeft een balhoofdhoek van met een 23,7°. De 675SR-R weegt 189kg en heeft een brandstoftank van 15 liter.

Net als de rest van het programma is de CFMOTO 675SR-R standaard voorzien van een complete uitrusting van de laatste generatie. Het 5 inch TFT-scherm geeft je duidelijke, gedetailleerde feedback en dankzij de volledige ledverlichting ben je duidelijk zichtbaar onder alle omstandigheden.

*** Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux ***

  • LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).    

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl). 

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
    - Volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
      


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- Quickshifter
- Stuurdemper
- Slipperclutch 
- KYB vering 
- J. Juan remmen
- 5 inch TFT kleuren dasboard
- ABS
- Tractioncontrol
- Volledige ledverlichting 
Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion