Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Maak kennis met de nieuwe MT 800 Sport.

2025 model, standaard voorzien van spaakwielen!



5 JAAR FABRIEKSGARANTIE!

799 cc vloeistofgekoelde paralleltwin met 67kW en 75Nm
320 mm remschijven met J.Juan radiaal remklauwen
LED koplamp en zelfdovende richtingaanwijzers
Volledig instelbare KYB upside-down voorvork
Cruisecontrol
7 inch TFT dashboard met connectiviteit
 
 

Wat zijn de troeven van de 800MT Sport?
• Eigenzinnig uiterlijk
• Ongeziene standaard uitrusting
• Grote benzinetank
• Wendbaar rijwielgedeelte met instelbare KYB vering
• Uitgebreide accessoire-mogelijkheden

TWEE RIJMODI

Je hebt keuze tussen twee vermogens-curves, “Sport” en “Rain”, die ook kunnen worden gewijzigd tijdens het rijden.

SLIPPERKOPPELING

De CF-SC slipperkoppeling helpt het vermogen beter aan de grond te zetten en verbetert de soepelheid bij het terugschakelen.

CRUISE CONTROL

De 800MT is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt.

ELECTRONICA

De 800MT Sport is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich zich in realtime aanpast aan de omgevingen, en automatisch dovende richtingaanwijzers. Op de standaard valbescherming vind je ook LED mistlichten terug. In het dashboard zitten ook een USB- en een 12V-aansluiting.

VERING

De high-spec KYB vering vooraan is volledige instelbaar (veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping) en heeft 160 mm veerweg. Op de KYB schokbreker met 150 mm veerweg kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen.

REMMEN

Het remsyteem is afkomstig van J.Juan, een dochteronderneming van Brembo. Vooraan zien we een dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen. De achterrem bestaat uit een remschijf van 260mm en een remklauw met dubbele zuiger.

TFT DASHBOARD

Het 7 inch TFT dashboard met Bluetooth-connectiviteit is het grootste in zijn categorie en biedt de mogelijkheid om te telefoneren, muziek te beluisteren of te navigeren (met de CFMOTO app). De uitgebreide info bevat ook een handige weergave van de bandenspanning.



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2025 Motoroccasion