Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT TOURING - 2024

€ 11.699,- € 13.599,-
Garantie: Ja
4500 Km
Twilight Blue
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Grijp je kans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onze Demo 800 MT Touring nu te koop voor €11.699,=

BJ Wheels Almelo
CF Moto 800 MT Touring met of zonder koffers
Demo-prijs is zonder koffers. Met koffers als optie  

Ook de populaire 450MT in 2 kleuren op voorraad.

En natuurlijk de 700-CLX Heritage!!  zie foto's

En diverse andere motorfietsen nieuw en gebruikt.

Bel: 0620360061
bj-wheelsandmachinery.nl
Mail: info@bj-wheelsandmachinrey.nl
 

Wat zijn de troeven van de 800MT?
• Eigenzinnig uiterlijk, ontworpen door Kiska
• Ongeziene standaard uitrusting
• Grote benzinetank
• Wendbaar rijwielgedeelte met instelbare KYB vering
• Uitgebreide accessoire-mogelijkheden

Met de 800MT Touring wordt uw kompas opnieuw ingesteld.

TWEE RIJMODI

Je hebt keuze tussen twee vermogens-curves, “Sport” en “Rain”, die ook kunnen worden gewijzigd tijdens het rijden.

SLIPPERKOPPELING

De CF-SC slipperkoppeling helpt het vermogen beter aan de grond te zetten en verbetert de soepelheid bij het terugschakelen.

CRUISE CONTROL

De 800MT is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt.

ELECTRONICA

De 800MT is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich zich in realtime aanpast aan de omgevingen, en automatisch dovende richtingaanwijzers. Op de standaard valbescherming vind je ook LED mistlichten terug. In het dashboard zitten ook een USB- en een 12V-aansluiting.

VERING

De high-spec KYB vering vooraan is volledige instelbaar (veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping) en heeft 160 mm veerweg. Op de KYB schokbreker met 150 mm veerweg kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen.

REMMEN

Het remsyteem is afkomstig van J.Juan, een dochteronderneming van Brembo. Vooraan zien we een dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen. De achterrem bestaat uit een remschijf van 260mm en een remklauw met dubbele zuiger.

TFT DASHBOARD

Het 7 inch TFT dashboard met Bluetooth-connectiviteit is het grootste in zijn categorie en biedt de mogelijkheid om te telefoneren, muziek te beluisteren of te navigeren (met de CFMOTO app). De uitgebreide info bevat ook een handige weergave van de bandenspanning.

  • + Bij deze motor 10 dagen gratis verzekering via Zelfverzekerd Motorrijden!
    + Financiering mogelijk, ook deels en boetevrij vervroegd aflossen.

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BJ Wheels and Machinery
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion