Nieuwsbrief:

DUCATI  DESMO 450 MX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
ducati - desmo-450-mx
ducati - desmo-450-mx
ducati - desmo-450-mx
ducati - desmo-450-mx
ducati - desmo-450-mx
ducati - desmo-450-mx
ducati - desmo-450-mx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Koppel: 53 Nm
Tankinhoud: 7 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Vanaf nu bij ons in Loenen te bestellen.
De nieuwe Ducati Desmo 450 MX



The dawn of a new era: de eerste Ducati crossmotor.

Geboren om te racen, ontwikkeld op het de crossbaan.
De Desmo450 MX is de eerste Ducati motorcross motor met desmodromische timing, ontworpen om het race DNA van Borgo Panigale off-road te dragen. Licht, krachtig, essentieel, hij combineert geavanceerde technologie en maximale prestaties om snelheid, controle en pure adrenaline te garanderen.

Motor Informatie:

63.5 hp (46.7 Kw) @ 9,400 rpm

53.5 Nm (5.46 kgm – 39.5 lb ft) @ 7,500 rpm

Compliant with AMA and FIM noise regulation

Onderhouds interval:

Engine oil and oil filter                   15 hours

Piston replacement                       45 hours

Valve clearance check                   45 hours

Main engine service                      90 hours

 
Showa vering system

Ø 49 mm front fork
Close cartridge
Adjustable in compression and rebound
310 mm stroke
Spring rate 5 N/mm
Kashima coating on outer tube

Rear shock with progressive link
Ø 50 mm piston, Ø 16 mm stem
Adjustable in compression (hi/low speed), rebound and preload
301 mm rear wheel travel
Spring rate 46 N/mm

Brembo
Front and rear brake master cylinder
Front: 2-piston floating brake caliper
Rear: 1-piston floating brake caliper

Galfer 
260 mm wave front disc
240 mm wave rear disc
Lightweight componentry to improve handling

Brembo
Hydraulic clutch master cylinder and actuator

Pirelli Scorpion MX32 Mid-Soft 
Front 80/100 R21
Rear 110/90 R19

Takasago Excel rims
Front 1.6" x 21"
Rear 2.15" x 19"

Ducati Traction Control
The most advanced traction control in the off-road industry. The first with a real closed loop control. 

The system is settable on 3 levels depending on rider's preferences and track conditions

WiFi communication module (accessory)
Connect the bike to the smartphone to allow Riding Modes customization, bike monitoring, service record and suspension setting setup.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion