 |
Motor | V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 kleppen per cilinder, tegengesteld draaiende krukas, Twin Pulse ontstekingsvolgorde, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 1,158 cc |
Comp. verhouding | 14.0:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 168 pk / 124 kW bij 10.750 tpm |
Max. koppel | 126 Nm bij 7,500 tpm |
Koppeling | Slipper en zelfbekrachtigende natte multiplaatkoppeling met hydraulische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium monocoque frame |
Vering voor | 50 mm verstelbare usd voorvork |
Vering achter | Monoshock, gegoten aluminium enkelzijdige swingarm, instelbare voorspanning |
Remmen voor | 2x 330 mm semi-zwevende remschijf, radiaal bevestigde Brembo monobloc 4-zuiger, M4.32 remklauw |
Remmen achter | 265 mm remschijf, 2 zuiger Brembo zwevende remklauw |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR17 |
Wielbasis | 1593 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 211 kg |
Leverbare kleuren | Ducati Red, Thrilling Black |
Beschrijving | Ontworpen rondom de V4 Granturismo
De V4 Granturismo staat centraal op onze muscle bike en laat zijn persoonlijkheid ten volle tot uiting komen. Ducati viercilindermotor staat garant voor hoge prestaties, gecombineerd met soepelheid en regelmaat, bij elk toerental. Het nieuwe chassis combineert ideaal met wat altijd al de sterke punten van de Diavel zijn geweest, zoals de karakteristieke rijpositie en het comfort in het midden toerengebied. Dankzij een aanzienlijke gewichtsvermindering verbeteren bovendien het rijgedrag en de wendbaarheid aanzienlijk. |