Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 821 SP - 2013

Garantie: Ja
22397 Km
ROOD/WIT
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De SP-uitvoering is de overtreffende trap van de standaard Hypermotard,
met hoogwaardige vering, exclusieve details en een sportief
rijwielgedeelte.

Deze motor verkeert in zeer mooie staat en is voorzien van een reeks
extra's en upgrades die hem onderscheidend maken:

Compleet SC Project uitlaatsysteem met indrukwekkende sound

ABS en traction control voor maximale controle

Rijmodi en gear indicator voor optimaal gebruiksgemak

Volledige onderhoudshistorie aanwezig inclusief boekjes

Stalen remleidingen voor directe remrespons

Marzocchi en Öhlins vering (SP-uitvoering), volledig instelbaar

Verstelbare hevels, korte kentekenplaathouder, kleine knipperlichten en
flyscreen

Valprotectie netjes gemonteerd

Met slechts 22.397 kilometer op de teller is deze Hypermotard klaar voor
vele sportieve kilometers. De SP-uitvoering is geliefd onder kenners en
biedt een messcherp rijgedrag met volop karakter.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dragrace" betekent: Wedstrijd waarbij twee coureurs erom strijden wie als eerste de kwartmijl (402,3 meter) heeft afgelegd. Bij dragracen wordt met een afvalsysteem gewerkt. Wie een run verliest, ligt eruit. Bij dragracen worden twee klassen onderscheiden: de Top-Fuel en de Pro-Stock. In de Pro-Stock-klasse wordt gereden met motorfietsen die nog enige gelijkenis met een standaardmotorfiets vertonen. Hier worden geen speciale brandstoffen en injectie toegepast. Bij de TBP-Fuel-klasse ligt dat anders. Hierbij zijn frames, motorblokken en toegepaste randtechniek volledig naar inzicht van de constructeur samengesteld en is soms het enige dat nog aan het concept van een motorfiets doet denken de aanwezigheid van twee wielen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion