 |
Motor | L twin cilinder, 2 kleppen desmodromisch bediend, luchtgekoeld |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 695 cc |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Marelli electronisch injectie systeem, 45 mm inlaat poorten |
Ontsteking | |
Vermogen | 73 pk / 53.7 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 45 Nm bij 6750 tpm |
Koppeling | Hydraulisch bediende APTC meervoudige natte plaat koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 32/13 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | 43mm Marzocchi Upside-down voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Sachs Monoshock met instelbare veervoorspanning en uitgaande demping, veerweg 148 mm |
Remmen voor | 2 x 300 mm schijf, 2-zuiger remklauw |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/60 ZR 17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1440 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 770 mm |
Drooggewicht | 168 kg |
Leverbare kleuren | Rood, Mat Zwart, Zwart |
Beschrijving | De Monster 695 is vanaf april 2006 leverbaar en is uiterst geschikt voor beginners, maar door zijn krachtige prestaties ook een genot voor de gevorderde rijder.
De Monster 695 is de opvolger van de Monster 620 en maakt een grote sprong voorwaarts op het gebied van prestaties. De krachtige nieuwe L-twin heeft de hoogste vermogensafgifte en het hoogste koppel per cc dan elk ander luchtgekoeld Ducati blok. |