Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DUCATI RED
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Koppel: 93 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Vanaf nu te bestellen! De nieuwe Panigale V2S 2025!

De lichtste Panigale aller tijden
De nieuwe Ducati Panigale V2S markeert een historische overgang in de geschiedenis van de tweecilinder sportmotoren van Borgo Panigale, omdat hij voor het eerst niet is afgeleid van de grotere motorfiets die meedoet aan de Superbikes. Hij is volledig nieuw ontworpen en is de lichtste Panigale ooit. Hij weegt 17 kg minder dan het vorige model, waarvan hij zijn sportieve houding erft en een niveau van gemak, comfort en rijplezier toevoegt.

De naam zegt de Ducati tweecilinder liefhebbers dat de motor wordt aangedreven door de 890 cm³ V-Twin met 120PK. De tweecilinder Panigale heeft een grondige metamorfose ondergaan en heeft een totaal nieuw design. Voorzien van geavanceerde elektronica op basis van een 6-assig traagheidsplatform en biedt, dankzij een comfortabeler en veiliger zadel en de vering, betere en veiligere sportprestaties, terwijl het rijden op de weg aangenamer en gebruiksvriendelijker is dan ooit.  

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion