 |
Motor | L-Twin, Desmodromic distributie, 2 kleppen per cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 98 mm x 98 mm |
Cilinder inhoud | 1,079 cc |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinspuiting, Ø55 mm gasklephuis met volledige Ride by Wire (RbW) |
Ontsteking | |
Vermogen | 86 pk / 63 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 88 Nm bij 4,750 tpm |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Öhlins volledig instelbare Ø 48 mm vork |
Vering achter | Öhlins monoshock, pre-load en rebound instelbaar |
Remmen voor | 2 x Ø320 mm semi-zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4.32 remklauwen, 4-zuiger, axiale pomp met Bosch Cornering AB |
Remmen achter | Ø245 mm schijf, 1-zuiger zwevende remklauw met Bosch Cornering ABS |
Voorband | Pirelli MT 60 RS 120/80 ZR18 |
Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,514 mm |
Lengte | 2,190 mm |
Breedte | 920 mm |
Hoogte | 1,290 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | Viper Black |
Beschrijving | De meest sportieve Scrambler ooit. Geïnspireerd door de "racer" customs heeft deze motor een onmiskenbare stijl. Dankzij de instelbare Öhlins ophanging, het "Viper Black" kleurenschema met de gele middenstrepen, de aluminium wielen, de lage handlebar en de samengestelde zitting is deze motor in staad zelfs de meest ervaren motorrijders te emotioneren. |