Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER STREET CLASSIC - 2015

€ 6.850,- € 7.250,-
14500 Km
Geel
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Classic met moderne techniek.
Net Desmo geserviced met nieuwe Michelin Anakee banden.
De kettingset en achterremblokken zijn ook nieuw.
Dure Termignoni uitlaat en Ohlins achterschokdemper

5 x Duacti Scrambler op voorraad !


Monster , 821 , 696 ,XSR, 700, 797, 696

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Bochten ABS, Ohlins achterschokdemper , koplamprooster , rally stepjes, Termignoni Evo uitlaat, Rizoma frame doppen , stuur versteviging, Abs




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion