Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

Nu te bestellen, deze Ducati Streetfighter V4S bij Moto Hippo - Jouw Officiële Ducati Dealer!

Het design van de nieuwe Streetfighter V4 combineert Panigale-familiegevoel met een onmiskenbaar en uniek karakter. De iconische DRL- en tweedekkervleugels stralen agressie en kracht, verfijning en technologie uit en leggen de onbeschaamdheid van de Streetfighter perfect vast.

Desmosedici Stradale motor
De nieuwe Streetfighter V4 wordt aangedreven door de nieuwste evolutie van de Desmosedici Stradale-motor. Deze motor, afgeleid van de MotoGP, voldoet aan zowel de Euro 5+-norm als de geluidslimieten, met een maximumvermogen van 214 pk.

Al sinds 1957 staat Moto Hippo synoniem voor kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van toonaangevende merken zoals Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Naast ons indrukwekkende aanbod van nieuwe motoren, hebben we bij Moto Hippo altijd meer dan 50 hoogwaardige occasions op voorraad. Onze gebruikte motoren worden zorgvuldig geselecteerd en garanderen daardoor uitstekende kwaliteit. Kies uit diverse garantiepakketten voor je occasion - vraag gerust naar de mogelijkheden. Bovendien bieden we de optie om je huidige motor in te ruilen. Ons toegewijde team staat altijd voor je klaar om je te adviseren.

Bij Moto Hippo bieden we niet alleen de Ducati Streetfighter V4S aan, maar ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion