Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CONVERTIBLE SOFTAIL CVO - 2010

Garantie: Ja
39994 Km
INFERNO ORANGE/BLACK
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
harley-davidson - convertible-softail-cvo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2010

Schitterende CVO Convertible
rechtstreeks van 1e eigenaar. Vol met
accessoires, comfortzadel, sissybar,
afneembare koffertassen, V&H dempers
met afstelling code enz. VIN:
5HD1PY9C3AB953861

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Detachable sissybar en bagage, Detachable Windscreen, Hypercharger, Screaming Eagle, Sissybar, Speciaal Zadel, SPECIAL EDITION, Tassenset, Vance & Hines uitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion