Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL - 1996

€ 15.500,- € 16.950,-
Garantie: Nee
14633 Km
Beige/Zwart
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
harley-davidson - heritage-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Uniek Gebouwde Harley-Davidson Heritage Softail EVO – 100% Nieuwstaat – One of a Kind!

Aangeboden door Van Laar Motoren: Ben je op zoek naar een Old-Skool Harley-Davidson met een weergaloze uitstraling? Deze Heritage Softail EVO is één van een soort en verkeert in 100% nieuwstaat. Mooier dan een nieuwe, en absoluut een plaatje om naar te kijken én om op te rijden. Dit is een motor voor de echte liefhebber!

Waarom deze Heritage Softail EVO uniek is:

  • Volledig gereviseerd en opnieuw gespoten – Deze EVO 1340cc motor is compleet opnieuw opgebouwd en in perfecte staat, zonder enige beschadigingen.

  • 100% nieuwstaat – Dit is een motor die er uit ziet als nieuw, maar de charme en uitstraling heeft van een echte old-school Harley. De motor is in het echt veel mooier dan op de foto’s!

  • Rijdt als een droom – De EVO 1340cc motor biedt een geweldige rijervaring. Het is een genot om op te rijden, met een krachtige en soepele rit die het perfecte gevoel van een klassieke Harley geeft.

  • One of a Kind – Deze motor is uniek, er is geen tweede zoals deze. De combinatie van klassieke styling en moderne afwerking maakt het een motor die je echt moet ervaren.

Kenmerken van de Heritage Softail EVO:

  • EVO 1340cc motor – Krachtige motor voor een ultieme Harley-ervaring.

  • Compleet opnieuw gespoten voor een frisse en nieuwe uitstraling.

  • Perfect onderhouden en gereviseerd – Alles is gecheckt en vernieuwd, van motor tot frame, om de originele kwaliteit van deze Harley te behouden.

Waarom je deze Heritage Softail EVO moet kopen:

  • Unieke uitstraling – De motor heeft een iconische, old-school look en is tegelijkertijd in topstaat, wat hem zowel een genot om naar te kijken als om op te rijden maakt.

  • Puur Harley – Deze motor heeft de authentieke charme van de oude Harley-Davidson modellen, maar met de betrouwbaarheid van een recent gereviseerde motor.

  • Rijdt als een droom – De EVO motor biedt een onvergelijkbare rijervaring die je gewoon moet voelen om te begrijpen.

WIJ RUIMEN OP – EXTRA SCHERPE PRIJZEN!
We hebben te veel nieuwe motoren onderweg, dus we moeten ruimte maken voor de nieuwe voorraad. Profiteer nu van deze uitstekende prijs voor deze unieke Heritage Softail EVO!




 








  • Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Donderdags t/m Zaterdags.

    Inruil:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij ruilen alles in:
    Auto, Bedrijfswagen, Aanhangwagen, Caravan, Camper, Boot, Motor, Quad, Buggy, enz.

    Inkoop:
    Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende Harley-Davidson motoren voorkeur 5HD.
    Een andere mooie nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.


    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.




     




  • WIj ruimen op: SuperDeal!
    Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen -  Dus pak uw voordeeel!


  • Geadverteerde prijs is de Internetactieprijs:
    De vermelde prijs is een handelsprijs: direct meenemen, zonder garantie of afleverbeurt.

    Meer zekerheid?
    Kies voor ons Premiumpakket - meerprijs €1.000,-

    Inclusief:
    3 maanden garantie
    Uitgebreide afleverbeurt
    Professionele poetsbeurt 




     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion