Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER ST FXLRST - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MDNGHT FIRSTORM
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 4 year HD Optimate
Opties en Accessoires:
2in1 uitlaat, 117 milwaukee eight, Abs, Cruise control, Dubbele schijfrem, Led verlichting, Rijmodus instelbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion