Modeljaar: 2016
Garantie: 1 year HD OriginalsOpties en Accessoires: 103 twin cam, Cruise control, Cvo style achterlichten, Duo seat, Floorboards, Heel shifter, Jekill&hyde uitlaat systeem, Valbeugel
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Luchtgekoeld, High Output Twin Cam 103™ met geďntegreerde oliekoeling
Boring x slag
98,4 mm x 98,4 mm
Cilinder inhoud
1,690 cc
Comp. verhouding
9,7:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
Ontsteking
Vermogen
pk / kW bij tpm
Max. koppel
138 Nm bij 3,500 tpm
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
22,7 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
32 mm, 4-zuiger vast
Remmen achter
32 mm, 4-zuiger vast
Voorband
130/60B19 61H
Achterband
BW 180/65B16 81H
Wielbasis
1,625 mm
Lengte
2,450 mm
Breedte
Hoogte
Zithoogte
695 mm
Drooggewicht
356 kg
Leverbare kleuren
Cosmic Blue Pearl, Hard Candy Black Gold Flake, Hard Candy Gold Flake, Velocity Red Sunglo, Charcoal Denim, Black Denim, Deep Jade Pearl, Vivid Black
Beschrijving
Kilometers maken gaat makkelijker dan ooit.
Dit is het antwoord op de vraag hoe je een touring machine vol laadt met premium features en toch de gestripte bagger look behoudt. Bekijk de binnenkant van de gelikte Project RUSHMORE batwing kuip, dan snap je wat we bedoelen. Je ziet daar het top-of-the-line 6.5 inch touchscreen infotainment systeem met BOOM!™ Box 6.5 GT audio systeem. En dan de details: in de kleur meegespoten kuiprand, 19-inch Enforcer voorwiel, custom achterlicht en kontje. En da's nog lang niet alles. Yes, hij is gestript, maar de Street Glide® Special is zeker geen karige machine.
Dealerschappen:
BUELL, HARLEY-DAVIDSON
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
Wist u dat: In de motortaal "Broodje" betekent: Klein zitje voor de duopassagier ter grootte van een brood, dat wordt gemonteerd op het achterspatbord. Tegenwoording alleen op custom motorfietsen en choppers toegepast. Een dergelijk zitje werd in de jaren dertig, veertig en vijftig ook toegepast op wegracers. Op de rechte einden, als flink vaart werd gemaakt, verplaatste de coureur zich van zijn zadel naar het broodje, waardoor zijn houding bijna liggend werd en de luchtweerstand afnam.