Nieuwsbrief:

HONDA  CTX 700 N DCT ABS - 2014

Garantie: Ja
28237 Km
Wit
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda in hele nette staat!
DCT-uitvoering dus automatisch schakelen.
Deze mooie motorfiets is uitgerust met veel accessoires waaronder; valbescherming, topkoffer, comfort-seat, middenstandaard, handvatverwarming en een windscherm..

Compleet met historie en boekjes.
Voorzien van een onderhoudsbeurt inclusief nieuwe achterband.

3 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoNine
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion