Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Matt Warm Ash Metallic
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het zijn de detailverbeteringen die van de nieuwe NT1100 zo'n perfecte reisgenoot voor de lange omvaart maken en ze zijn allemaal aangebracht door de mensen die er écht toe doen - NT1100-eigenaren. De nieuwe dynamische voorkuip omstuwt de rijder met elegante aerodynamische efficiëntie bij hogere snelheden, waardoor de rijder beter beschermd is tegen de wind en minder snel moe wordt. Het is nu ook mogelijk om het scherm zittend (en stilstaand) met één hand in 5 standen te verstellen. Beide kofferdeksels zijn dieper zodat er in elke koffer meer ruimte is, genoeg voor een integraalhelm. En het voorspatbord steekt achteraan nu 150 mm verder naar buiten, zodat het fungeert als spatscherm om water af te voeren. De grote 20 l brandstoftank biedt alle ruimte voor langeafstandsritten, met een bereik van 400 km tussen tankbeurten.

Deze nieuwe NT1100 DCT in de kleur Matt Warm Ash Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2025 Motoroccasion