Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N - 2007

Garantie: Nee
52101 Km
Oranje
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Hele mooie en bomvolle Kawasaki ER-6n. 
Bj: 2007.
52101 km. 

Veel extra's. 
nw accu. 
nw ketting en tandwielen. 
sportdemper. 
kleine knipperlichten achter. 
mooie tankdop. 
hyperpro veerring. 

zo mee prijs €3750,00
incl. Beurt. €4095,00

laat u een beurt uitvoeren krijgt u 3 maand garantie op de motor. 

 

 

  • Inruil en financiering mogelijk.

    Gratis maand verzekering.

    Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen.
    Naast alle onderhoud van uw motorfiets, en in- en verkoop van motoren zijn wij hét vertrouwd adres in Noord Groningen voor voor onderhoud en reparatie aan uw fiets, e-bike, scooter of bromfiets.

    Kijk ook op www.postmamotoreneenrum.nl voor meer informatie.
    Postma Motoren en Fietsen is  ook AJP motorcycle dealer en premium dealer van Avalon fietsen.

    Bezorgen en ophalen van uw fiets of motorfiets? Vraag naar de mogelijkheden.

    Openingstijden:
    - Maandag gesloten
    - Dinsdag tot en met vrijdag: 08:30 tot 17:30 uur.
    - Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur.
    - 's Avonds op afspraak.

    Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen
    Molenweg 3b
    9963PG Warfhuizen
    06-24844667
    postmamotoren@outlook.com






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Postma Motoren en Fietsen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion