Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ga verder dan ooit tevoren met je ultieme reisgenoot. De nieuwe Versys 1100 S biedt comfort voor lange afstanden, vertrouwen op elke weg en een nieuw motorblok met meer vermogen en koppel voor meer souplesse. Bereid je voor om je horizon te verbreden met flexibele bagagemogelijkheden en moderne rijhulpsystemen.
De Kawasaki Versys 1100 S 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Metallic Graphite Gray
- Pearl Robotic White
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 1099 cc |
Comp. verhouding | 11,8:1 |
Kleppen | 6 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 4 (Keihin) met ovale gaskleppen |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 135 pk / 99 kW bij tpm |
Max. koppel | 112 Nm bij 7600 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.692 (35/13) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium twin-tube frame |
Vering voor | 43 mm upside down voorvork, met traploos instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning |
Vering achter | Horizontale Back-link, gasgevulde schokdemper, traploos instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele, semizwevende 310 mm wave-type remschijven Dubbele remklauwen met 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele 250mm wave-remschijf met enkelzuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR 17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1520 mm |
Lengte | 2270 mm |
Breedte | 895 mm |
Hoogte | 1490 mm |
Zithoogte | 840 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken