Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki Z750 ABS Nieuwe set banden!
5.295,- of vraag vrijblijvend financiering aan!
Opties en Accessoires:
• bj. 2006
• 36.517 KM
• Nieuwe set banden
• ABS
• Gear indicator
• Sliders
• Tank pad
• Instelbare rem koppeling hevel
• Boekje
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie geen extra kosten!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt viercilinder-in-lijn |
Boring x slag | 68.4 mm x 68.4 mm |
Cilinder inhoud | 748 cc |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø 32 mm x 4 (Keihin) met ovale hulpsmoorklep |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 106 pk / 77.7 kW bij 10500 tpm |
Max. koppel | 78 Nm bij 9300 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2,571 (36/14) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.5 liter |
Topsnelheid | 230 km/u |
ABS | ja |
Frame | Ruggengraatframe, opgebouwd uit buizen, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm upside down voorvork, met instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning |
Vering achter | Bottom-link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 300 mm wave-type remschijven Dubbele zuigerremklauw |
Remmen achter | Enkele schijf, 250 mm wave-type Enkele zuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1440 mm |
Lengte | 2080 mm |
Breedte | 780 mm |
Hoogte | 1055 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 203 kg |
Leverbare kleuren | Candy Lime Green/ Metallic Diablo Black, Candy Imperial Blue, Metallic Diablo Black |
Beschrijving | Bruikbaar vermogen. Neem een lichtgewicht sportframe van een 600, stop daar een sterke 750 cm3 viercilinder-in-lijnmotor in en de zinnenprikkelende Z750 is het resultaat. U kunt het totale vermogen gebruiken en genieten van de stuurprestaties als de bochten op u afkomen. In veel opzichten heeft een 750 cm3 motor de perfecte capaciteit, meer vermogen dan een 600 en lichter dan een 1000. Ontdek wat het betekent: de Z750 op vol vermogen. |
 | Oirschot, Noord-Brabant |
 | 06-22042482 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken