Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 70kW - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Z900 zet het ‘’best-in-class’’ concept van zijn voorgangers voort en combineert streetfighter mentaliteit met een premium uitstraling en nieuwe features. Zijn unieke
totaalpakket bestaat uit een krachtige 948cc vier-in-lijn motor, fenomenale handling en geëvolueerde Sugomi styling. Verder zijn er nieuwe hightech
features waaronder een Up/Down Quickshifter, Cruise Control, Cornering Management en een 5’’ TFT-display met turn-by-turn navigatie.

De Z900 70kw is in meerdere kleuren beschikbaar:
- Metallic Moondust Gray / Metallic Spark Black / Candy Lime Green, vanaf € 11.099,-
- Metallic Carbon Gray / Metallic Phantom Silver / Candy Persimmon Red, vanaf € 11.099,-
- Metallic Spark Black / Metallic Carbon Gray / Ebony, vanaf € 10.899,-




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion