Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE GT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje/Blauw
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de KTM 1290 Super Duke GT uit 2024 kies je voor een motor die kracht, comfort en geavanceerde techniek naadloos combineert. Het indrukwekkende vermogen van 128 kW zorgt voor een dynamische rijervaring, terwijl het lichte gewicht van 228 kilo bijdraagt aan een wendbaar en sportief karakter. Deze motor is ontworpen voor de serieuze toerrijder en beschikt over een royale 23-liter tank, waarmee je lange afstanden kunt overbruggen zonder vaak te hoeven stoppen.

Veiligheid en rijcomfort staan centraal met de nieuwste technologieën. Bochten-ABS biedt vertrouwen in elke bocht, terwijl traction control voorkomt dat je grip verliest. De semi-actieve WP vering past zich automatisch aan het wegdek aan, wat zorgt voor een soepele en stabiele rit. Handvatverwarming houdt je handen warm bij koud weer en LED bochtenverlichting verbetert het zicht en de veiligheid in het donker.

Daarnaast heeft deze KTM een slipper clutch voor soepel schakelen zonder haperingen, wat vooral bij sportief rijden het verschil maakt. De nieuwe besturingsunit en het uitgebreide navigatiesysteem met turn-by-turn aanwijzingen begeleiden je moeiteloos op elke route. Een automatische reset van de richtingaanwijzers en een bandenspanningsmanagementsysteem verhogen het gemak en de veiligheid. De WP stuurdemper zorgt voor extra stabiliteit, zeker bij hoge snelheden.

Kortom, de KTM 1290 Super Duke GT is een veelzijdige en krachtige motor waarmee je elk avontuur met vertrouwen en comfort aangaat. Geniet van elk moment op de weg, of je nu toert of sportief rijdt.
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
23 Liter tank, Automatic Turn Indicator reset, Bochten ABS, Cruise control, Handvatverwarming, LED Bochtenverlichting, Nieuw 7, Nieuwe besturingsunit, Ride by Wire, Semi-actieve WP vering, Slipper Clutch, Super Moto Modus, Tire Pressure management system, Traction control, Turn by Turn plus Navigation, WP Stuurdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion