Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2014

€ 8.950,- € 9.450,-
27569 Km
Oranje - wit
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

🏍️ Te koop: KTM 1290 Super Duke R – The Beast! 🏍️
Bouwjaar: 2014
Kilometerstand: 34.104 km
Prijs: van €9450 NU voor €8950

Ben jij klaar om pure adrenaline op twee wielen te ervaren? Deze KTM Super Duke R, ook wel bekend als The Beast, staat te popelen om de weg op te gaan. Met zijn brute kracht, scherpe stuurgedrag en compromisloze looks is dit dé naked bike voor de echte liefhebber.

 

🔥 Fabriekspecificaties (2014):

  • Motorblok: 1301cc V-twin, vloeistofgekoeld

  • Vermogen: 180 pk @ 8.870 tpm

  • Koppel: 144 Nm @ 6.500 tpm

  • Versnellingen: 6-speed

  • Gewicht (droog): ca. 189 kg

  • Top snelheid: >270 km/u

  • 0-100 km/u: <3 seconden

 

🛠️ Opties & Extra’s:

  • Ride-by-wire met verschillende rijmodi (Sport, Street, Rain)

  • KTM Traction Control (MTC)

  • ABS (Bosch 9M+) – uitschakelbaar 

  • WP fully adjustable vering (voor & achter)

  • Slipper clutch – voor soepel terugschakelen

  • Stijlvolle LED verlichting

  • Aluminium subframe en hoogwaardige componenten

 

Waarom deze Super Duke R?
✔ Perfect onderhouden 
✔ Relatief lage kilometerstand
✔ Legendarisch koppel en rauw geluid
✔ Rijd als een droom, stuurt messcherp
✔ Geen circuitgebruik – alleen recreatief gereden
✔ Klaar voor het seizoen!

 

💬 Interesse?
Deze motor is een zeldzaam goede combinatie van brute kracht, geavanceerde techniek en puur rijplezier. Geen compromis, geen onzin – gewoon een échte rijdersmotor.

📞 Neem contact op voor een bezichtiging of proefrit – maar wees gewaarschuwd: één ritje en je bent verkocht.


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in genteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp gentroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion