Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie KTM 690 DUKE met ABS uit 2014.
- Akrapovic uitlaat
- Stalen remleidingen voor en achter
- Rem en koppeling beschermers
- Stuur spiegels
- 2 sleutels + code kaart
Track Support biedt complete service voor zowel straat- als racemotoren.
Voor onderhoud, servicebeurten, reparaties, bandenservice, kleding, advies, kop koffie en nog veel meer bent u bij Track Support op het juiste adres.
Het team van Track Support is reeds 30 jaar actief binnen de motorsport en werkt samen met toonaangevende leveranciers en partijen.
Naast de winkel, webshop, werkplaats verleent Track Support ook paddockservice op het TT Circuit Assen tijdens motorsportevents van CRT, CRExperience en het International Dutch Championship.
Bekijk onze zeer uitgebreide webshop: https://tracksupport.nl/ waarin u alles voor uw motor vindt plus een variatie aan scherp geprijsde occasion motoren.
U heeft de keuze tussen de motor zo meenemen OF met afleverbeurt à €150,00.
- Proefrijden - Mogelijk
- Thuis bezorgen - (Gratis binnen een straal van 50 km. van Assen)
Volg ons ook op onze social media:
Facebook : @Track Support
Instagram : @Track Support
Youtube : @TrackSupportRacing
Track Support BV
Ketellapperstraat 19
9403 VS Assen
Bel ons: +31 6 26260615
Mail ons: info@tracksupport.nl
Openingstijden:
Maandag: op afspraak
Dinsdag t/m Vrijdag : 09:00-17:30
Zaterdag : 10:00 - 16:00
Zondag: gesloten
Koopavond: op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 | Assen, Drenthe |
 | 06-26260615 |
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken