Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 3115
Hele mooie KTM 890 Duke R uit 2022. Voorzien van het Techpack, voor- en achteras beschermers, valblokken, korte kentekenplaathouder en bar end spiegels.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | |
Boring x slag | 68.8 mm x 68.8 mm |
Cilinder inhoud | |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 121 pk / 89 kW bij tpm |
Max. koppel | 99 Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom-molybdeen-stalen frame met de motor als belast element, gepoedercoat |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 2 x Brembo Stylema Monobloc radiaal gemonteerde remklauw met vier zuigers |
Remmen achter | Brembo zwevende remklauw met enkele zuiger, remschijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 834 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Nog steeds wendbaar, maar met meer pit, neemt de KTM 890 DUKE R alle dingen die we leuk vinden aan de KTM 790 DUKE en verandert het naar 11. Dit is een compromisloze middelzware naked bike, even goed thuis op bergwegen als het is op het racecircuit en levert meer vermogen, meer koppel en meer duelijkheid dan enige parallelle twin die eerder is gekomen. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Wist u dat: In de motortaal "Motorfilm" betekent: Een filmgenre dat pas sinds de jaren vijftig bestaat en wel sinds de film The Wild One uit 1953, van Stanley Kramer (productie) en Laslo Benedic (regie). In veel gevallen zijn motorfilms o f bikerfilms, zoals ze tegenwoordig worden genoemd, matige B-films, waarin de hoofdrolspelers doorgaans schurken op motorfietsen zijn. Pas met de film Easy Rider uit 1969, van Dennis Hopper en Peter Fonda, werd met dat cliché gebroken, in de zin dat de hoofdrolspelers geen gewelddadige desperado’s waren die niets beters wisten te verzinnen dan onschuldige burgers te bruskeren. Filmisch bezien was Easy Rider geen hoogtepunt in termen van cameravoering, montage en script, maar de cultwaarde die de film had oversteeg al deze manco’s. Het is een raadsel waarom tot op heden het thema motorfiets zo zelden tot films van aanvaardbare kwaliteit heeft geleid, zoals Electra
Glide in Blue (1975) en The Lovelace. Onder films die het thema motorgang verdienstelijk hebben uitgewerkt blijft The Wild One zelfs na veertig jaar overeind en is ook Scorpio Rising vermeldenswaardig. Verder blijft het wachten op de motorfilm van de jaren negentig, die in dit tijdperk van toegenomen belangstelling voor motorfietsen niet achterwege zou mogen blijven.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken