Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1000 LE MANS - 1986

67246 Km
Rood
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige  icoon ui de jaren 80 in zeer goede staat verkeerde Le Mans 1000 in originele staat zeer goed verzorgd met extra set wielen en rem schijven compleet met boekje en rijtest 
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dry sump" betekent: Smeersysteem voor het motorblok van een viertakt motorfiets waarvan de carterpan (sump) niet als opslagplaats voor de smeerolie wordt gebruikt (dry). Daarvoor wordt een aparte uitwendige olietank benut. Dit smeersysteem werkt gewoonlijk met twee oliepompen: één om de olie onder druk naar de te smeren delen in het motorblok te voeren, en een andere (retour)pomp om de olie naar de olietank terug te pompen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion