Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO S - 2023

Garantie: Ja
906 Km
VERDE 2121
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In een nieuwstaat verkerende Moto Guzzi V100 Mandello S.
Uitgevoerd met de schitterende gouden velgen zoals het hoort.

1e Tenaamstelling: 01-2023
Km.stand: 906 km
BTW verekenbaar: Ja

De S-versie is ontworpen om uw ritten nog comfortabelere en sportiever te maken en zelfs avonturen in het stadsverkeer of verplaatsingen in de grootste kou makkelijker te maken. In de standaarduitrusting vinden we dan ook verwarmde handvatten en het QuickShifter-systeem om zonder de koppeling te kunnen schakelen en altijd te genieten van een vloeiende en dynamische ervaring.

De semi-actieve Öhlins Smart EC2.0 veringen zijn gekoppeld aan de rijmodi en maken een aanpassing in realtime van het karakter van de V100 Mandello S mogelijk. Afhankelijk van rijstijl, snelheid, acceleratie en andere parameters, passen de veringen zich automatisch aan om de best mogelijke respons te geven, zowel over lange afstanden als in de sportiefste bochten.

Tot de standaarduitrusting van de V100 Mandello S behoort ook het connectiviteitssysteem Moto Guzzi MIA: een technologie waarmee je jouw smartphone via Bluetooth kunt verbinden met de voertuigelektronica. Zo kun je samenvattende statistieken van elke rit oproepen, en beter berichten en muziekafspeellijsten beheren zonder ooit de handen van het stuur te halen.

Wij zijn officieel dealer van Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio, Vespa en CF-Moto

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion