Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 - 2020

Garantie: Ja
11787 Km
ROSSO/GRIGIO
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Turismo Veloce 800 EAS ABS, Jan-2020 eerste in gebruikname. Administratieve pre-registratie 2017. Origineel Nederlandse Turismo Veloce 800 van eerste eigenaar aan wie we de motor nieuw afleverde 2020. Motorfiets heeft slechts 11.787km gelopen, recentelijk grote beurt gehad. Complete historie aantoonbaar. NIEUWSTAAT.

Deze 3 cilinder sport tourer is voorzien van:
- Origineel MV Agusta kofferset in lakkleur
- Koffers gelijksluitend met contact sleutel
- EAS Electronic Assistant Shifter (quick shifter up en down)
- 4 standen instelbare rijmodi
- 8 standen instelbare traction control
- Cruise control
- Bosch 9 plus ABS met RLM (Rearwheel Lift Mitigation)
- TFT dashboard
- Owners manual, onderhoud historie
- Dubbele sleutels
- Originele MV Agusta drupperlader met aansluiting

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2025 Motoroccasion