Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS SW - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DIV. KLEUREN
peugeot - metropolis-sw
peugeot - metropolis-sw
peugeot - metropolis-sw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Peugeot Metropolis SW is afgeleid van de stijlvolle 508 vierwieler en biedt een uitgebreid scala aan functies, waaronder het I-connect systeem. Met het I-connect systeem kun je eenvoudig je telefoon koppelen aan het 5" TFT-kleurenscherm om functies zoals navigatie te gebruiken.

Veiligheid heeft de hoogste prioriteit bij deze driewielige motorscooter, dankzij zowel een gecombineerd remsysteem (SBC) als een antiblokkeersysteem (ABS). Een extra voordeel van de Peugeot Metropolis SW is dat je deze kunt besturen met een B-rijbewijs, op voorwaarde dat dit rijbewijs is behaald vóór 19 januari 2013.

De Peugeot Metropolis SW is standaard uitgerust met een royale topkoffer van maar liefst 54 liter, waardoor je klaar bent voor elke reis. Ontdek nog meer voordelen van de Metropolis SW
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion