Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY 400 - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Bianco Luna, Blu Oxygen, Grigio Cloud
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zijn versie met HPE 400cc-motor wordt de Beverly een unieke combinatie van kracht en stabiliteit. De sportieve eleganite van het voertuig wordt benadrukt door de standaard frontkuip en speciale dubbele uitlaat, terwijl dankzij de grote wielen en de standaard Piaggio MIA-applicatie van de Beverly 400 cc het rijden een nieuwe dimensie krijgt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website

Wilt u het rijden op een Piaggio Beverly ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00 en op zaterdag van 9:00 t/m 16:00.
maandag/dinsdag open op afspraak.

Euromotor Hoevelaken is de Vespa / Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, occasions, onderdelen, accessoires, kleding en helmen.haal/bezorg service.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion