Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 300 HPE SPORT - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Aui grijs 715C
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Piaggio MP3 300 cc HPE (High Perfomance Engine) combineert hoge prestaties met een maximale controle over het brandstofverbruik. Hij is tot in het kleinste detail herzien met als doel het rijgedrag nog soepeler, comfortabeler en stiller te maken. Daarnaast is het vermogen met 24% toegenomen tot 19,3 kW (26,2 pk). Als je op zoek bent naar een stijlvolle en veilige manier om je vlot door het stadsverkeer te bewegen, is de Piaggio MP3 300 HPE met zijn stabiele rijsysteem, comfortabele zadel en verlichte opbergruimte onder het zadel voor jou de ideale oplossing. Zijn vernieuwde aandrijflijn is een technisch hoogstandje: de uitzonderlijke souplesse van de transmissie staat garant voor voortreffelijke prestaties onder alle omstandigheden, waarbij de motor in alle stilte zijn werk doet.


Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
- Een aanbieding is altijd een prijs zonder inruil.
- Beperkte voorraad deze kleur gaat eruit

Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion