Nieuwsbrief:

SUZUKI  DR-Z 400 S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
YUD
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 8003

Nieuwe Suzuki DR-Z4S, leverbaar medio 2025.

DR-Z4S: Ready 4 Anything
Dit is een veelzijdige motor waar je snel mee vertrouwd raakt. Toegankelijk voor iedereen dankzij het compacte, vloeistofgekoelde motorblok. Deze koppelrijke eencilindermotor biedt een superieure balans tussen prestaties en controleerbaarheid. Mede dankzij de elektronische Ride-by-wire gasklepbediening. De geometrie van het rijwielgedeelte en de zitpositie zijn gericht op optimale stabiliteit en controle.

De DR-Z4S biedt een fijne en controleerbare lineaire gasrespons en voldoet ook volledig aan de Euro 5+-emissienormen. Het is ook het eerste Suzuki-productiemodel waarbij je het ABS voor zowel de voor- als achterrem kunt uitschakelen, zodat je volledige controle hebt over het remmen tijdens off-roadritten. Je kunt er ook voor kiezen om het ABS alleen voor het achterwiel uit te schakelen.
  • Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl

    Maandag: 9:00 - 18:00
    Dinsdag: 9:00 - 18:00
    Woensdag:9:00 - 12:00
    Donderdag: 9:00 - 18:00
    Vrijdag: 9:00 - 18:00
    Zaterdag:9:00 - 16:00
    Zondag:Gesloten
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Gerven Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geļnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geļntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion