Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 KATANA - 2019

€ 10.295,- € 10.495,-
Garantie: Ja
774 Km
Grey
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige Suzuki Gsx-s 1000 Katana
Nederlandse motor in nieuwstaat
Boekjes + 2 sleutels aanwezig
775Km Bouwjaar 2019
1000CC / 149Pk
Traction control 
Diverse rijmodi 
Lcd display 

Inruil  / Financiering mogelijk

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (Ook WhatsApp)






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion