Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 ABS - 2019

Garantie: Ja
29947 Km
Matt Zwart
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Suzuki Gsx s 750
krachtige 4 cilinder motor
bouwjaar 2019
Km stand 29947


motor voorzien van:
-mivv Sportdemper (uitneembare Db killer)
-handvat verwarming 
-Sport windscherm

2 sleutels + Boekjes aanwezig 
onderhoud historie aanwezig en afgestempeld

motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Inruil en financiering mogelijk
gratis tenaamstelling
gratis 5 dagen all risk dekking

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00


 







 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion