Nieuwsbrief:

SUZUKI  TL 1000 S - 1997

Garantie: Nee
45550 Km
Zwart
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki TL1000S – 1997 – 44.550 km – Super nette staat

Te koop aangeboden: een Suzuki TL1000S uit 1997, een iconische V-twin met karakter en rauw vermogen. Deze motor staat er bijzonder netjes bij en is met zorg onderhouden.
Specificaties:



Bouwjaar: 1997


Kilometerstand: 44.550 km


Onderhoud: Goed onderhouden


Cilinderinhoud: 996 cc V-twin


Uitrusting & extra’s:



Super dikke BOS-uitlaten 


Originele uitlaten aanwezig


Korte kentekenplaathouder


Stoere kentekenverlichting


Algemeen in super nette optische en technische staat



De TL1000S is inmiddels een echte klassieker en dit exemplaar is er een om zuinig op te zijn. Klaar voor een liefhebber die op zoek is naar een motor met karakter, power en een onvergetelijke sound.
  • Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.
    Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!


    - Garantie mogelijkheden
    - Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
    - Tevreden klanten zijn onze prioriteit
    - Jonge en nette occasions
    - Direkt 5 dagen gratis all risk verzekering
    - Financiering is mogelijk
    - Inruil mogelijk
    - RDW erkend
    - Bezichtiging & Contact

    Een bezichtiging is altijd mogelijk, ook 's avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
    E-mail: info@nobelmotoren.nl
    Instagram: nobelmotoren
    Whatsapp: +31621353133

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Nobel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion