Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
3 KLEUREN
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 72 maanden

de Suzuki Vstrom 1050 is leverbaar in 3 kleuren.

Rijke standaarduitrusting
Tot de standaarduitrusting van de vernieuwde Suzuki V-Strom 1050 behoren onder andere een middenbok-standaard, handkappen, een kunststof carterbeschermer en het in hoogte verstelbare zadel. Ook is nu een Bi-directional Quickshifter en een kleuren TFT display standaard. Verder is de werking van de Cruise Control geoptimaliseerd en zorgen de gegoten aluminium wielen – met een groot 19 inch voorwiel – voor meer rijcomfort. Naast het eveneens standaard Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) is hiermee het uitrustingsniveau naar een nog hoger plan getild. De V-Strom 1050 is leverbaar in vier kleurcombinaties; zwart in combinatie met goudkleurige velgen en Blauw/ Zwart met zwarte velgen. Rood/ Zwart en Grijs/ Zwart worden beide gecombineerd met rode velgen.

De V-STROM 1050 geeft je volledige vrijheid. Hij is gebouwd voor robuuste prestaties, voor de lange adem, om je in alle comfort naar je bestemming te brengen. Avontuurlijk toeren was nog nooit zo fijn. En nog nooit zo opwindend.
De V-twin heeft twee elektronisch gestuurde gasklephuizen van 49 mm. Elke cilinder is bovendien voorzien van twee iridiumbougies. De eerste bougie vonkt over het gehele toerenbereik van de motor, de tweede bougie ondersteunt de verbranding en de vermogensafgifte bij lage toerentallen. De technologieën dragen bij aan een lineaire gasrespons en een stabiele stationairloop.

Lichte en sterke, gesmede zuigers en holle, met natrium gevulde kleppen zijn andere hoogwaardige kenmerken van deze Suzuki V-twin. Het 2-in-1-uitlaatsysteem produceert een prettige sound, die ook profiteert van de V-twinconfiguratie. Dankzij de zeer efficiënte katalysator in de collector voldoet de motor aan de Euro 5-emissie-eisen.
Met de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) kies je tussen drie verschillende motorkarakteristieken om de prestaties van de V-STROM 1050 af te stemmen op jouw voorkeuren en/of de rijomstandigheden.

Hill Hold activeert de achterrem gedurende 30 seconden nadat je bij het omhoog rijden op een helling bent gestopt. Dit zorgt ervoor dat je soepeler kunt wegrijden zonder je zorgen te maken dat de motor achteruit rolt.

Het Load Dependent Control System herkent verschillen in belading op elk moment en past de remdrukken automatisch aan. Het Slope Dependent Control System past de remdruk aan om achterwiellift op een steile helling te voorkomen.

Low RPM Assist helpt je om vanuit stilstand bij lage toerentallen soepel weg te rijden. Dit werkt super bij stapvoets rijden en stilstaan in fileverkeer. Cruisecontrol vermindert vermoeidheid tijdens lange ritten. Suzuki Traction Control System (STCS) voorkomt dat het achterwiel doorslipt bij acceleratie. Je kunt de gevoeligheid van dit systeem in drie verschillende modi instellen of het systeem uitschakelen.

Schakelen zonder koppeling
Met het Bi-Directional Quick Shift System kun je zowel op- als terugschakelen, zonder dat je de koppelingshendel bedient. En als je die wel gebruikt, dan zorgt Suzuki Clutch Assist System (SCAS) voor een lichte en nauwkeurige bediening.

ultifunctioneel kleuren-TFT-display
De kwalitatief hoogwaardige display houdt je volledig op de hoogte van alle systemen en instellingen van de V-STROM 1050 en levert vitale real-time informatie over de status van de motor. De toerenteller fungeert eveneens als schakelindicator en kan (indien gewenst) knipperen wanneer de motor een vooraf ingesteld toerental bereikt.

Het dashboard biedt nu een extra functie waarmee je grote pop-upwaarschuwingen kunt laten tonen. Verder kan het dasboard handmatig of automatisch op een daginstelling (wit) of een nachtinstelling (zwart) worden ingesteld, zodat je de afleesbaarheid op elk moment en in elke rijomstandigheid kunt optimaliseren. Links naast het dashboard zit een USB-aansluiting. Onder het zadel zit nog een 12V stopcontact.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion