Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 XTA - 2020

Garantie: Ja
7404 Km
ZWART
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Heb je altijd al gedroomd van grenzeloze avonturen op twee wielen? Dan is dit jouw kans om die dromen waar te maken! Wij bieden jou de opwindende Suzuki V-Strom DL1050 XTA uit het jaar 2020, met slechts 7370 kilometer op de teller. Deze motorfiets combineert kracht, comfort en betrouwbaarheid, zodat jij de wereld kunt verkennen zonder beperkingen.

De windbescherming en comfortabele zitting zorgen ervoor dat je zelfs na uren rijden fris blijft.
Met zijn robuuste uiterlijk, krachtige LED-verlichting en stoere uitstraling is de V-Strom DL1050 klaar om avontuur te omarmen. Of je nu door stedelijke straten cruiset of onbekende paden verkent, deze motorfiets trekt overal de aandacht.

Grijp deze kans om een Suzuki V-Strom DL1050 XT uit 2020 met een zeer lage kilometerstand te bemachtigen. Of je nu een doorgewinterde avonturier bent of net begint aan je motorreis, deze motorfiets zal je niet teleurstellen.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

Openingstijden:

Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion