Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs Blauw Zwart Rood
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • 776 cc paralleltwin met 270°-ontstekingsinterval, gepatenteerde Suzuki Cross Balancer en standaard Bi-directional Quickshifter
  • Ook standaard met instelbare rijmodi, ABS en Traction Control
  • Framegeometrie gericht op comfort, met aangepaste zitpositie 5-inch TFT-kleurendisplay met USB-aansluiting en functie voor pop-upwaarschuwingen
  • LED-verlichting, in hoogte verstelbaar groter windscherm en aluminium gegoten velgen, verkrijgbaar in drie kleuren
Suzuki presenteert de nieuwe V-STROM 800, die het Adventure Sport-range van het merk komt versterken. Met zijn energieke prestaties, ongekend comfort en uitgebreide elektronische rijdersondersteuning treedt de nieuweling in de voetsporen van de originele V-STROM 1000 uit 2002, maar met hetzelfde doel: in ongekend comfort lange afstanden afleggen. De V-STROM 800 is technisch nauw verwant aan de eerder geïntroduceerde V-STROM 800DE.

Uitbreiding V-STROM-familie
De Suzuki V-STROM 800 is de nieuwe aanwinst in Suzuki’s Adventure Sport-range, met toonaangevende techniek, excellente prestaties en een zeer uitgebreide standaarduitrusting. Dit volledig nieuwe model wordt naast de V-STROM 800DE gepositioneerd, maar is meer gericht op straatgebruik. De nieuwe V-STROM 800 heeft eigenschappen die aantrekkelijk zijn voor zowel ervaren als beginnende motorrijders met een A2-rijbewijs.
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion