Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPRINT ST 1050 - 2005

Garantie: Ja
72671 Km
Blauw
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze gelegen aan de A58 Breda - Tilburg biedt aan:

Triumph Sprint ST 1050 uit 2005 met 72.671km. Origineel Nederlandse motorfiets.

Voorzien van:
- Dainese bagage tassen
- Rizoma blauw/zwarte handgrepen
- Puig blauw/zwarte instelbare rem/koppeling hendel
- Zwart CNC gefreesd remreservoir
- LED knipperlicten rondom
- Verkorte kentekenplaat houder
- Middenbok
- zgan Bridgestone banden\

Technische prachtig pefecte motorfiets. Optisch enkele gebruiksporen conform leeftijd. 

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO
© 2000 - 2025 Motoroccasion