Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT+ Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: You Warranty (3+2)

Met Yamaha's beroemde Deltabox-chassis en de bijna legendarische CP3-motor in het hart is het geen verrassing dat de TRACER 9 de sport touring-klasse blijft herdefiniëren. Met het DNA van Yamaha als rode draad is de TRACER 9 een sportmotor wanneer je dat wilt, terwijl je je net zo goed thuis voelt op toertochten met een passagier en bagage. Volledig instelbare vering, schakelbare rijmodi en met een model met Yamaha’s Automated Manual Transmission (Y-AMT) brengt de TRACER 9 een nieuw niveau van aanpassingsvermogen en opwinding naar de middenklasse.

Vraag ons voor levering van andere modellen of kleuren

* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion