Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT + - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
COBALT BLUE
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De TRACER 9 GT+ 2025 Cobalt Blue is bij Termaat Motoren op voorraad

Shift into the future

De TRACER 9 GT+ is gebouwd op Yamaha’s bekroonde CP3-platform en straalt karakter uit elk onderdeel. De 890 cc triple staat bekend om zijn uitstekende koppel en acceleratiekarakteristieken en levert een opwindende rit, terwijl het hoogwaardige Deltabox-chassis is voorzien van geavanceerde elektronische vering voor een nieuw niveau van comfort en controle.

Tot de standaarduitrusting van de TRACER 9 GT+ behoren radargestuurde adaptieve cruisecontrol, remassistentie, Vehicle Hold Control, geïntegreerde Garmin Navigatie, Matrix led verlichting en Yamaha’s innovatieve Y-AMT-transmissie, waarmee rijders met één druk op de knop kunnen schakelen tussen automatisch en handmatig schakelen. De TRACER 9 GT+ transformeert van ‘sport’ naar ’toeren’ op een manier waar andere motorfietsen alleen maar van kunnen dromen, waardoor het de perfecte metgezel is om de wegen van het leven mee op te gaan.

De TRACER 9 GT+ 2025 is standaard uitgerust met Yamaha’s innovatieve Y-AMT-transmissie

Leverbaar in de kleuren; Cobal Blue en Icon Performance

Inclusief afleveringskosten, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Edge" betekent: Going over the edge. Uitdrukking uit het Californische bikerslingo die wil zeggen dat een dusdanige snelheid wordt gekozen om een bocht in te gaan, liefst op een van de bergachtige wegen rond San Bernardino, dat de motorrijder uit de bocht vliegt, dan wel onderuit gaat. Hier is dus in letterlijke zin sprake van een edge, namelijk daar waar het wegdek ophoudt en het ravijn begint, maar ook in overdrachtelijke zin, waar het opzoeken van de uiterste limiet het overschrijden van die limiet met zich mee kan brengen. ‘Riding the ragged edge’ is rijden op het kantje van net niet vallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion